ISSN 2074-9414 (Print),
ISSN 2313-1748 (Online)

CONSUMER PREFERENCES OF BLAGOVESHCHENSK, AMUR REGION FOR CARAMEL ENRICHED BIOLOGICALLY ACTIVE SUBSTANCES FROM PLANT AND ANIMAL MATERIALS

Abstract
Of the several aspects of the creation of fortified foods is essential is the choice of target group of consumers, so marketing issues are an important factor for the producer. The analysis of consumer preferences to product to determine the optimal ratio between supply and demand and, consequently, to develop a competent and effective marketing policy of the enterprise. This article analyzes consumer preferences of Blagoveshchensk on caramel enriched with biologically active substances of plant and animal materials.
Keywords
Caramel, enrichment, analysis, consumer preferences, respondents
REFERENCES
  1. Гончаров, В.Д. Маркетинг продовольственных товаров в России / В.Д. Гончаров. - М.: Финансы и статистика, 2002. - 178 с.
  2. Анурин, В. Маркетинговые исследования потребительского рынка / В. Анурин, И. Муромкин, Е. Евтушенко. - СПб.: Питер, 2006. - 270 с.
  3. Бажук, С.Г. Маркетинговые исследования / С.Г. Бажук, Л.Н. Ковалик. - СПб.: Питер, 2006. - 304 с.
  4. Резниченко, И.Ю. Изучение отношения потребителей к новому продукту батончику мюсли / И.Ю. Резниченко, В.М. Позняковский, И.А. Драгунова // Практический маркетинг. - 2007. - № 120 (2). - С. 31-35.
  5. Резниченко, И.Ю. Маркетинговые исследования потребительских предпочтений в отношении обогащенных сахаристых кондитерских изделий / И.Ю. Резниченко, И.А. Драгунова // Маркетинг: теория и практика: сборник статей Всероссийской науч.-практ. конф. - Часть II. - Магнитогорск, 2006. - С. 71-74.
How to quote?
About journal