Abstract
The structure of the trading offer of mineral waters in Kuzbas from the point of view of conformity to consumer expectations is investigated. The conclusion is made irrationality of this proposal regarding a high share in the goods turnover estimated in money terms, the mineral waters delivered by global commodity producersKeywords
Mineral Waters, The Trading Offer, The Factors Forming Consumer ValueREFERENCES
- Киселев, В.М. Управление ассортиментом товаров: товароведный и маркетинговый подходы.- Москва: Объединенное издательство «Российские университеты».- 2004.- 200 с.
- Киселев, В.М. Новая парадигма государственной политики в сфере обеспечения продовольствием России/ В.М. Киселев, Т.Ф. Киселева// Современный рынок продовольственных товаров. Производство и реализация: материалы международной конференции/КемТИПП.- Кемерово: Кузбассвузиздат, 2008.- С. 171-181
- Киселев, В.М. Структура рынка бутилированной воды и ее товароведная оценка/ В.М. Киселев, В.В. Сальников// Пиво и напитки, 2009.- №1.- С. 46-48
- Мазанько, Е.И. Мультиатрибутивная модель потребительской оценки качества водок/ Е.И. Мазанько, В.М. Киселев, А.А. Казанцев // Пищевая промышленность.- 2009.- №2.- С. 22-23
- Kiselev, V.M. Methodology of management of assortment of goods of commodity distribution networks/ V.M. Kiselev// Achieving Commodity & Service Excellence in the Age of Digital Convergence.- The 16th Symposium of IGWT.- Korea: Suwon, 2008.- Proceeding Vol.1.- P. 397-402